010


اگه کسی رو دارید که وقتی حواستون نیست ازتون عکس میگیره و بعد اون عکس و نشونتون میده و شما همونو میذارین عکس پروفایلتون ، دیگه چسناله  هاتونو  تموم کنین لطفا. شما خوشبختین و به هیچ وجه تنها نیستین...

+دیوانه خسته از عکسهای سلفی : (


نظرات 2 + ارسال نظر
ساده یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 01:15

امشب هرجا رفتم هی حرف از بلاگفای قدیم و عوض شدن وبلاگیا و بهم ریختن اون صمیمیت و فلان بود.
این شد که رفتم پیوندای وبمو که ماههاست دس نزدم بهش نگا کردم و دیدم اون مزخرف نوشت بلاگفایی هنوز جزو لینکامه.
این شد که اومدم اینجا.
اینجا نظرا رو تایید میکنی ...

Aleme یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 16:10 http://aleme-n.blog.ir/

چه جالب، منم یه همچین موضوعی توی ذهنم بود برای نوشتن!

+ من باهات قهرم اصن -__- کجایی تو؟ |: (الکی مثلا مهمه برات من باهات قهر کنم D: )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد