011

1 - توو زندگیم به هرکی بیشتر گفتم " مواظب خودت باش " کمتر مواظب خودشه! نمیدونم قضیه چیه که با اینکه میدونم اینجوریه ولی بازم نمیتونم نگمش... بازم هی میگم مواظب خودت باش ...

+ بیشتر از اینکه بگم " دوستت دارم " ، میگم " مواظب خودت باش " ... چون میدونم مواظب نیستی ...

2 - پاییز اومد و رفت و من هیچ عکسی با یه برگ جلوی صورتم نگرفتم ... این عکسه رو  دیگه نمیشه سلفی گرفتش اخه ... از اون عکساس که باید یکی باشه ازت بگیره ... نبود. نگرفت. خوده عکسه مهم نیست... مهم اینه که نداشتنش یادآوره تنهاییه ... :)

3 - خودمم نمیفهمم چرا نیستم... نمیدونم واقعا ... باید باشم. حس میکنم نیاز دارم به بودن اینجا ولی بازم نیستم... احمقانه  س :|

4 - سرم درد میکنه ... این چندوقته انقدر سردردای بی دلیل داشتم که حس میکنم من واقعا اول سردرد بودم بعد دست و پا درآوردم !!! سینوزیت ِ  لعنتی  -_-

...

نظرات 1 + ارسال نظر
S....R جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 15:26 http://lovee.yao.cl

وبتون خیلی عالیه اگه روش کار کنین پربازدید میشه
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید
5616

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد