018 - فقط تو میمونی با من، فقط تو میخندی زیبا ... *

زنگ میزنی که بهم یاد بدی چطوری هات اسپات بسازم که  همون نت گوشی رو به لپ تاپ وصل کنم و الکی بسته نت جدا نخرم . مامانم خونه ست و مثل همیشه حرفمون که تموم میشه میام تلگرام دوباره . میگی نیم ساعت شد و من تعجب میکنم. جدی جدی باورم نمیشه و میگم اصلا حس نکردم. فکر میکردم کمتره. میگی آره اینو بهش میگن گذر زمان :)) میگم آره. که وقتی با تو میگذره یه زمانی، اصلا مدتش حس نمیشه ... جواب میدی که: فقط میدونی که من الان جوابی ندارم که بدم :))) و من میگم اره دقیقا میدونستم :))))

خب حس خوب این لحظه ها به کلمه نمیاد و من نمیدونم این دانشمندا واقعا دارن چیکار میکنن که هنوز نتونستن کشف کنن کلمه چقدر ناتوانه توو بیان حس ها ...

+ چند وقته نبودم باز. درگیر نقل مکان و اساس کشی ... :)

* عنوان از : آهنگ گرم بخند از گروه دنگ شو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد