043

دو سه هفته س همه ش دارم میدو اَم. چرا؟ همش الکی! موضوعی بیخودتر از درس و دانشگاه واسه دویدن نداریم که! درس، دانشگاه، پروژه. زندگیم خلاصه شده توو همینا. همینقدر بیخود و پوچ! وقت نمیکنم به هیچ چیز مفید دیگه ای هم برسم. در عین حال باید دنبال این بیخودها هم بدوم صرفا چون مدرکشو نیاز دارم ! ولی من به یاد گرفتن یه کار مفید هم نیاز دارم. این انصاف نیس که مزخرفات اونقدر وقت آدمو بگیرن که آدم نتونه به اصلیا برسه. این قضیه کم کم داره چیزای ذیگه رو هم شامل میشه و این واقعا بی انصافیه ... :(

+ وسط این همه در به در دوییدنا اگه تو هم نبودی، اگه تو رو هم نداشتم، نمیگم نمیگذشتن این روزا ... ولی سخت تر از الان میگذشتن حتما... بودنت واقعا کمک بزرگی بوده برام توو همه ی این یه سال و خورده ای ... :) تو اینجا رو نمیخونی ولی من واسه دل خودمم که شده، از اینکه بودنت چقدر خوبه، اینجا هم مینویسم :)

نظرات 1 + ارسال نظر
✗мєℓιηα✗ یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 06:32 http://melina80.mihanblog.com

سلاممم:)وبت عالیع...

بع منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد