044

خبر امیدوار کننده . تکذیب ! خبر ناامید کننده . تکذیب ! این از وضعیت خبررسانی هاست که هر لحظه استرس ها رو بیشتر میکنه . بودجه دارن ولی تجهیزات نخریدن برای اتش نشانی. چرا؟ جیب خودشون مهم تر بوده! به ساختمون به اون عظمت می کن کارگاه برای اینکه همدیگه رو مقصر کنن. دنبال مقصر می گردن هنوز با وجود اینکه همه چیز انقدر واضحه! و یک درصد به فکر جلوگیری از فاجعه های بعدی نیستن. فعلا به فکر ماستمالی کردن این قضیه هستن. تا فاجعه ی بعدی هم خدا بزرگه. یه کاریش میکنیم. هر وقت اتفاق افتاد اونم یه جور لاپوشونی میکنیم. میندازیم گردن همدیگه. داستان تکراریِ " من نبودم کُتَم بود تقصیر آستینم بود!"  اونا میندازن گردن همدیگه و گردن مردم. مردم هم میندازن گردن همدیگه و اونا! از مسئول گرفته تا مردم هیچکس به فکر درست کردن خودش نیست. همه فقط میخوان اون یکی و ادب کنن! برای تکرار نشدن فاجعه هرکی باید از خودش شروع کنه. دنبال مقصر گشتن کِی مشکلی رو حل کرده که این دفعه دوم باشه؟

به قول یه دوستی که میگفت اگه خدای نکرده این اتفاق توو شهر خودمون می افتادچندتامون واقعا نمیرفتیم؟ همه مردم دارن این کار و محکوم میکنن پس اونا که رفتن کی هستن ؟

مسئول باید بدونه اون پولی که به عنوان بودجه جای مهمی مثل اتش نشانی در نظر گرفته شده باید بهش برسه چون با جون ادمها مرتبطه. این میشه فرهنگ و شعور دزدی نکردن. مردم باید بدونند که باید به خودروهای امدادی راه داد. نباید تجمع کرد. راه رو بند اورد و مشکل درست کرد. نباید کنار تل آوار با خنده سلفی گرفت. اصلا نباید عکس گرفت! عکس از چی اخه. از مصیبت یه عده ادم؟ ار به باد رفتن جون و مال یه عده ادم؟ که چی بشه؟ هیچ دلیل قانع کننده ای نداره!  اینا همش فرهنگ و شعور اجتماعیه. جماعتی که همش ازتون با اسم فرهیخته و فهیم یاد میشه، واقعا در عمل ثابتش کنید. و مسئولینی که خیلی چیزا رو دنبال خودتون یدک میکشین. اسم اسلام و خدا و پیغمبر و x و y و ...  یکم شبیه حرفاتون باشین! من بی اعتقاد و شما معتقد. شبیه اعتقادات خودتون باشین حداقل! 

+ اخرین چیزی که خوندم این بود که امکان نداره کسی از زیر اوار زنده بیرون بیاد. منتظر معجزه نباشید ... به شخصه منتظر اتفاقی هستم که باعث بشه بعد از حوادث بد اونقدر همه چیز منطقی و حساب شده پیش رفته باشه که اصلا نیاز نباشه منتظر معجزه باشیم . هرچند که این انتظارم خودش چیزی شبیه یه معجزه اس ! :/

نظرات 3 + ارسال نظر
دوخیییی شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 20:22 http://nilldream.2fh.co

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
8956

کشور ما فقططططططططططططططط بلده حرف بزنه
حرف مفتتتتتتتتتتتتتتتتتت بزنه

:/

شیعه 12 امامی شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 15:52

"دیگران حکومتها دارند ولی حکومت ما یکیست."
«هر پرچمی پیش از پرچم مهدی«ع» بلند شود، پرچمدار آن طاغوت است.»
1-براتون 2 حدیث آوردم مبنی بر اینکه پیش از مهدی هر قیامی برای خلافت ملعون است. میدانیم که احادیث دیگری هم با این مضمون هست.
2-خامنه ای خود را ولی امر مسلمین جهان مینامد.
3-خامنه ای ادعا دارد که مهدی (ع) او را به ولایت منصوب کرده. شما فقط کشفش کردین. البته خودش جرات نداره بگه ولی نوچه هاش خیلی گفتن.
4-در مذهب شیعه 12 امامی مهدی در غیبت کبری نایب نداره.
شما از این موارد چی می فهمین ؟
من میفهمم که خامنه ای ملعون است.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. می دانم که بعضی ها در این رژیم منافعی دارن که براشون از همه چی مهمتره.
ولی امر مسلمین جهان یعنی خلیفه. با تغییر اسم که محتوا عوض نمی شود. پیامبر (ص) گفت 12 خلیفه دارد که از طرف خدا تعیین شده اند. فرق شیعه و سنی همین است. حتی پیغمبر هم نمی توانست خلیفه تعیین کند چه رسد به خبرگان. خامنه ای هیچ فرقی با ابوبکرالبغدادی ندارد. هردو خلیفه جعلی و غاصبند مثل بنی امیه و بنی عباس. آنها هم ادعایی جز ولایت بر مسلمین نداشتند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد