05

توی این پاییز عاشق نشین. توی این پاییزای دوس داشتنی اما لعنتی عاشق نشین. پاییز واسه تنهاییه... همون تنهاییه همیشگیه دوس داشتنی و یا حتی نکبتی که قبلا داشتیم. هوای پاییز هیچم دو نفره نیس. پاییز فصل قدم زدنا و خاطره ساختنا و کوفت و مرضای دو نفره مون نیس. خب؟ پاییز فصل تنهاییه ادمای تنهاس... پاییز فصل بی چتر بودن و با هندزفری بودن زیر بارونه... پاییز فصل قدم زدنای تنهاییه وقتی دل هیچکی واست شور نمیزنه... وقتی هیچکی نگران تنهاییات نیس... پاییز دونفره نیس وقتی هرجای زندگیتو نگاه میکنی میبینی اخرش فقط خودتی و خودت              

حالم خوب نیس این چند روز و همه ی تلاشم ثبت نکردن این حال بد بود که هی نمینوشتم توو وبلاگم... ولی خب واقعیت اینه که من دارم خفه میشم و هیچ جایی بجز وبلاگ واسه اشفتگیام ندارم!

اتفاقای خوب و خوشحال کننده میتونن بعد از یه مدت نابود کننده باشن !

تنهایی درد بدیه... سربازی خره... اینکه هیچکاری از دستم برنمیاد و حس بی مصرف بودن دارم خیلی بده... دنیای مجازی دوریش خیلی بده... دوره...

با گوشی تایپ کردم. اگه بهم ریخته س ببخشید. فردا ویرایشش میکنم : (

نظرات 3 + ارسال نظر
من جمعه 1 آبان 1394 ساعت 10:30 http://manvaman15.blogfa.com

عاشق شدن که فصل خاصی نمیخواد.یکی بهار عاشق میشه یکی پاییز.


پاییز هم واسه عاشقا حال و هوای دو نفره ست.
هم واسه تنها ها حال و هوای قدم زدن و تفکره.

Aleme پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 21:34 http://aleme-n.blog.ir/

دلمان برایت تنگ شده ♥

میثم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 00:19

چ عجب بلاخره دستت ب قلم رفت!!!
اینهمه تاخیر هیچ توجیهی نداره بالام جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد